Despre
SPATII DE LUCRU
Aveti nevoie de un birou instant sau un spatiu de lucru individual?
Doriti un birou pentru un proiect sau videoconferinta?
Intalniri cu furnizorii sau colaboratori? Alte activitati?
Spatiu creativ? Birou? Tu alegi!
Fie ca lucrati de la distanta, faceti recrutari sau negociati un contract, vreti sa tineti o prezentare sau aveti o intalnire de afaceri, noi va propunem un spatiu multifunctional si amenajat creativ. Va propunem un spatiu deosebit, complet utilat pentru cowork in Timisoara. Camerele pot fi configurate in functie de cerinte. Cowork Timisora este un spatiu de lucru comun, amenajat cu birouri reglabile profesionale, scaune ergonomice, mobilier acustic, fotolii si canapele lounge.
Avantaje
FLEXIBILITATE
FLEXIBILITATE
Pana nu de mult, trebuia sa inchiriezi un intreg spatiu de birou si sa-i asiguri mentenanta cu costuri suplimentare. Asta cerea bani si timp valoros, timp care ar fi putut fi investit în afacerea ta. Astazi poti inchiria rapid si simplu un birou de lucru (hotdesk), un spatiu de birou dedicat (private office) sau sala de sedinte si prezentari (meeting room) la MicroSpace FlexOffice, spatiu de lucru premium in Timisoara.
1. Locatie aproape de centrul orasului Timisoara
2. Mobilier premium si ergonomic
3. Tot ce ai nevoie este inclus in pret
4. Te muti si incepi sa lucrezi imediat
5. Fara contracte pe termen lung, greu de anulat
Preturi negociabile in functie de activitate, numar de persoane si durata.
Variante flexibile de inchiriere: cu ora (minim 2 ore), pe zi, saptamanal.
Dotari
SPATII CONFIGURABILE
Un spatiu multifunctional si amenajat creativ va asteapta. Compartimentare interioara: suprafata totala 100mp, 3 camere de 25mp/fiecare, 2 bai, hol cu chicineta. Camere mari, luminoase si aerisite, la parterul unei vile in zona istorica a orasului (zona Consulatelor), la 10m de un parc amenajat.
Iti punem la dispozitie internet de mare viteza, pentru ca stim cat este de important sa lucrezi in ritmul tau.
Opteaza pentru un spatiu de evenimente creativ si complet echipat pentru intalnirea, workshop-ul sau conferinta ta.
Ai acces la echipamente standard de birou: imprimante, scanere, papetarie, proiectoare si altele.
Fie ca vorbim de vara sau iarna, un aparat de aer conditionat este ideal pentru orice incapere.
Oaspetii nostri se pot bucura de televiziunea digitala, si pot conecta propriile dispozitive direct la televizor.
Parter vila, toate camerele dau spre parc. Camere luminoase, bine aerisite. Spatiul nostru este versatil, putând fi adaptat atat pentru intalniri de afaceri, cursuri, remote work, proiecte, lucru intensiv, prezentari restranse, sedinte, coaching, workshop-uri, prezentări de business, lansări de carte/produs cât și pentru ocazii private.
Va punem la dispozitie mai multe spatii, in diverse configuratii in functie de nevoile Dvs: task-uri intensive, intalniri cu clientii, sali de meeting, hot-desk-uri pentru nomazii digitali sau intreaga locatie pentru anumite evenimente sau prezentari. Pentru grupuri preturile sunt negociabile in functie de perioada, numar persoane, tip eveniment.
- 10 Hot-Desk (birouri reglabile + scaune ergonomice profesionale)
- Meeting Room #1 pentru maxim 12 persoane
- Meeting Room #2 pentru maxim 6 persoane
- Private Office # 1 pentru 1-2 persoane
- Private Office # 2 pentru 3-4 persoane
- Entire Location pentru maxim 15-20 persoane